Identitatea vizuala a firmei

Identitatea vizuala a firmei

Când vorbim de identitate vizuala ne referim la ceea ce firma sau societatea dvs. vrea sa transmită publicului larg. Identitate viziva = comunicare non verbala.

O identitate vizuala va va face cunoscuta, recunoscuta si diferențiata firma fata de cea concurenta si care împreuna cu alte instrumente de marketing, calitatea unui produs va induce la formarea unui BRAND .

Conceptul de Branding a fost adoptat de foarte multe firme in ultimul timp sau de indivizi ca si metoda de a se distinge de concurenta si nu poate fi creat intr-o noapte. Este nevoie de mult timp pentru crearea unui brand de la proiectare la finalizare si daca e făcut in mod corect nu ne va insela așteptările si nu va fi doar timp pierdut. Marca sau brand-ul reprezintă imaginea publica a unui produs comercial, percepția consumatorului despre acel produs. Un brand de succes reprezintă reputație, personalitate si nu in ultimul rând pretențiile si valorile unui consumator. Brandingul deseori poate fi confundat cu identitatea vizuala dar nu este același lucru.

Identitatea unei firme este construita prin metode de marketing si comunicare viziva care va creste posibilitatea ca marca / brandul dvs. sa fie recunoscut. Crearea unei identitati vizive eficiente se poate face prin executarea a cat mai multor elemente de comunicare non verbala ( viziva ) cum ar fi :

Crearea unui logo

Un logo este elementul cel mai important al unei firme sau brand care trebuie sa reflecte prin forma, semne culori si care trebuie sa fie recunoscut ușor de clienți.

Crearea cartilor de vizita

Flayere de promovare

Coala cu antet

Broșuri

Facturi personalizate

Calendare de  perete, de birou

Mape de prezentare

Afișe

Cataloage online

Diplomele onorifice

Etichete autoadezive

Etc.

Putem realiza pentru dvs. oricare dintre aceste opțiuni. Va rugam sa ne contactați

Share This